پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو

ساخت وبلاگ

1401/11/17

#شپدیس   توقف بخشی از فعالیت هاي شرکت

#وپست   ارائه دادنامه دادگاه تجدیدنظر

#امید   پذیرش تعهد پذیره نویسی حق تقدم استفاده نشده ناشی از افزایش سرمایه موسسه اعتباري ملل، حداکثر تعهد قابل پذیرش تعداد 500000000حق تقدم سهام است.

#سیتا   برگزاری مزایده جهت فروش یک باب ساختمان

#وپاسار   برگزاری مزایده جهت عرضه سـهام شـرکت سـرمایه گذاري توسعه معادن و  فلزات به میزان82.0 درصدو قیمت پیشنهادی هر سهم 8500 ریال

#وثخوز   فروش تعداد 15200000سهم از سهام شرکت سرمایه پذیرسرمایه گذاري ساختمان ایران، از طریق کارگزاري بورس اوراق بهادار

#شیراز   واحد متانول این شرکت به مدار تولیدبرگشت.

#فاراک  انعقاد قرارداد باشرکت فرادست انرژي فلات در خصوص تأمین ظروف تحت فشاربه مبلغ 1883232 میلیون ریال

 

 

 

 

ثبت نام در معاملات الگوریتمی امید پلاس در پیشرو

 

https://b2n.ir/phishro

ثبت نام خرید خودرو

https://b2n.ir/khodroPishro

 

 

کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو اندیشه,

کارگزاری پیشرو بورس کالا, ,کارگزاری پیشرو اختیار معامله,کارگزاری پیشرو ابگو,

کارگزاری پیشرو اصفهان کارگزاری پیشرو شعبه قم,کارگزاری پیشرو شیراز,کارگزاری پیشرو رشت,,کارگزاری پیشرو زنجان,

پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو...
ما را در سایت پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو دنبال می کنید

برچسب : کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو اندیشه,کارگزاری پیشرو بورس کالا, ,کارگزاری پیشرو اختیار معامله,کارگزاری پیشرو ابگو,کارگزاری پیشرو اصفهان کارگزاری پیشرو شعبه قم,کارگزاری پیشرو شیراز,کارگزاری پیشرو رشت,کارگزاری پیشرو زنجان, نویسنده : پیشرو pishrobroker1 بازدید : 89 تاريخ : دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت: 22:05

جزییات افزایش نرخ سود بانکی اعلام شد

پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو...

ما را در سایت پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو دنبال می کنید

برچسب : کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو اندیشه,کارگزاری پیشرو بورس کالا, ,کارگزاری پیشرو اختیار معامله,کارگزاری پیشرو ابگو,کارگزاری پیشرو اصفهان کارگزاری پیشرو شعبه قم,کارگزاری پیشرو شیراز,کارگزاری پیشرو رشت,کارگزاری پیشرو زنجان, نویسنده : پیشرو pishrobroker1 بازدید : 89 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 9:48

تغییر طبقه‌بندی شرکت‌های درج‌شده در بازار پایه فرابورس ایران در تابلوهای «پایه زرد»، «پایه نارنجی» و «پایه قرمز»

در تاریخ دهم بهمن ماه سال 1401 طبقه‌بندی شرکت‌های درج‌شده در بازار پایه فرابورس ایران صورت گرفت که فهرست شرکت‌های انتقالی بین تابلوهای این بازار در اطلاعیه زیر آمده است.

مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه در این اطلاعیه تاکید کرده‌است طبقه‌بندی ناشر، نافی تکالیف مسئولیت های وی در قبال الزامات قانونی و مقرراتی مربوطه از جمله قانون بازار اوراق بهادار و قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید نیست.

بر اساس این اطلاعیه هفت شرکت به تابلوی پایه زرد، سه شرکت به تابلوی پایه نارنجی و سه شرکت به تابلوی پایه قرمز منتقل شدند.

همچنین زمان توقف نمادهای مذکور در تابلوهای پایه زرد، پایه نارنجی و پایه قرمز و بازگشایی نمادهای مذکور در تابلوهای مربوطه توسط مدیریت عملیات بازار فرابورس اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

 

ثبت نام در معاملات الگوریتمی امید پلاس در پیشرو

 

https://b2n.ir/phishro

ثبت نام خرید خودرو

https://b2n.ir/khodroPishro

 

 

کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو اندیشه,

کارگزاری پیشرو بورس کالا, ,کارگزاری پیشرو اختیار معامله,کارگزاری پیشرو ابگو,

کارگزاری پیشرو اصفهان کارگزاری پیشرو شعبه قم,کارگزاری پیشرو شیراز,کارگزاری پیشرو رشت,,کارگزاری پیشرو زنجان,

کارگزاری پیشرو رسمیو,کارگزاری پیشرو اکسیر,اعتبار کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو آنلاین,کارگزاری بینش پیشرو,کارگزاری پیشرو پلاس,کارگزاری پیشرو تامین پوشش,پشتیبانی کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو تبریز,ثبت نام کارگزاری پیشرو,دانلود کارگزاری پیشرو,رتبه کارگزاری پیشروسایت کارگزاری پیشرو,شرکت کارگزاری پیشرو,شماره کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو مشهد,نصب کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو ورود

پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو...
ما را در سایت پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو دنبال می کنید

برچسب : کارگزاری پیشرو اصفهان کارگزاری پیشرو شعبه قم,کارگزاری پیشرو شیراز,کارگزاری پیشرو رشت,کارگزاری پیشرو زنجان, نویسنده : پیشرو pishrobroker1 بازدید : 75 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 9:44

آموزش گام به گام ثبت نام در سامانه امیدپلاس

سامانه امیدپلاس، اولین ارائه‌دهنده معاملات الگوریتمی به معامله‌گران حقیقی است. این سامانه علاوه بر رابط کاربری صمیمانه‌تر و زیبا‌تر، امکانات متنوعی مانند الگوریتم‌های اجرای معاملات، هات‌لیست‌ها و واچ‌لیست‌ها و … را ارائه می‌دهد تا افراد حقیقی نیز بتوانند در سریع‌ترین زمان استراتژی‌های خود را اجرا کنند.

ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا با نحوه ثبت نام و استفاده از الگوریتم‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیلگر امید برای فعالیت در بازار سرمایه آشنا شوید.

آموزش گام به گام ثبت نام در سامانه امیدپلاس

 از طریق لینک وارد سامانه غیر‌حضوری کارگزاری پیشرو می‌شوید که در این مرحله نیاز است کد ملی خود و کد امنیتی را وارد کنید و سپس بر روی گزینه ارسال کد کلیک کنید تا یک کد به شماره همراه شما که در سامانه سجام ثبت شده است، ارسال شود.

مرحله سوم

در این مرحله، باید کد تایید دریافت شده بر روی موبایل خود را در کادر مربوطه وارد کنید و گزینه ورود را انتخاب کنید.

مرحله چهارم

با ورود به سامانه، در صورتی که ثبت‌‌نام و احراز هویت خود را در سامانه سجام انجام داده باشید (برای استفاده از امیدپلاس این موضوع ضروری است)، اطلاعات شما از سامانه سجام دریافت خواهد شد.

مرحله پنجم

جهت ادامه دادن مراحل ثبت‌نام می‌بایست گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید تا صفحه دیگری جهت بارگذاری مدارک باز شود؛ در این قسمت لازم است تا عکس صفحه اول شناسنامه، صفحه توضیحات شناسنامه و روی کارت ملی خود را آپلود کنید. پس از آن مجددا روی گزینه مرحله بعد کلیک نمایید.

مرحله ششم

در صفحه جدید، در صورتی که تمایل به تغییر کارگزار ناظر سهم‌های فعلی خود دارید، می‌توانید با انتخاب نماها، درخواست تغییر کارگزار ناظر خود را در همین مرحله ثبت نمایید.

مرحله هفتم

در مرحله آخر، قرارداد بین شما و کارگزاری به شما نمایش داده می‌شود که باید مطالعه نمایید و در صورت پذیرفتن مفاد آن ، تیک مربوطه را بزنید تا مراحل ثبت‌نام تکمیل شود.

مرحله هشتم

چنانچه ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شود، از سمت کارگزاری پیشرو پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور دریافت می‌کنید. با دریافت این اطلاعات می‌توانید از طریق ادرس pishro .algo.ir وارد پنل امیدپلاس ‌شوید و از خدمات متنوع آن بهره ببرید.

 

جهت ثبت نام در کارگزاری پیشرو و اخذ کد معاملاتی الگوریتمی از اینجا اقدام کنید

 

کارگزاری پیشرو تنها ارایه دهنده پنل معاملاتی الگوریتمی امید پلاس  به افراد حقیقی در بورس ایران

 

 

 

 

پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو...
ما را در سایت پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو دنبال می کنید

برچسب : ثبت نام در سامانه امیدپلاس, نویسنده : پیشرو pishrobroker1 بازدید : 89 تاريخ : دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 9:15

 #پایش_بازار ⚜️بورس تریدر⚜️

 شاخص کل: 1,542,240 (-57,846) 0%
 شاخص هم وزن: 484,635 (-19,566) -3.88%
 ارزش معاملات:  (8T)
 حجم معاملات خرد:  (16.8B)
 تعداد معاملات خرد:  (799.1K)
 ارزش بازار:  (5,675T)

 تعداد کل نماد:  (735)
 تعداد مثبت:  67 (%9)
 تعداد منفی:  668 (%91)
 تعداد صف خرید:  33 (%4)
 تعداد ️صف فروش:  305 (%41)
 تعداد نماد اختلاف مثبت:  (329)
 تعداد نماد اختلاف منفی:  (406)

 ارزش خرید حقیقی ها:  (5.1T)  
 ارزش فروش حقیقی ها:  (7.2T)  
 ارزش خرید حقوقی ها:  (2.9T)  
 ارزش فروش حقوقی ها:  (764.1B)
 ارزش خرید حقوقی های بزرگ:  (1.1T)
 ارزش فروش حقوقی های بزرگ:  (204.9B)
 سرانه خرید حقیقی میانگین:  (22.8M)
 سرانه فروش حقیقی میانگین:  (31.5M)
 سرانه خرید حقیقی وزنی:  (23.1M)
 سرانه فروش حقیقی وزنی:  (25M)
 قدرت خرید حقیقی میانگین:  (0.7)
 قدرت خرید حقیقی وزنی:  (0.9)

 ورود پول حقیقی معاملات خرد:   (-2.1T)
 ورود پول حقیقی صندوق ثابت:   (122.9B)
 ارزش صف های خرید:   (403.7B)
 ارزش صف های فروش:   (1.7T)

 ورود پول حقیقی و ارزش معاملات گروه:
 فنی و مهندسی:  (718.6M) 61.3B
 

پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو...
ما را در سایت پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو دنبال می کنید

برچسب : کارگزاری پیشرو بورس کالا,کارگزاری پیشرو اصفهان,کارگزاری پیشرو اندیشه,کارگزاری پیشرو اختیار معامله,کارگزاری پیشرو ابگو,کارگزاری پیشرو شعبه قم,کارگزاری پیشرو شیراز,کارگزاری پیشرو رشت,کارگزاری پیشرو رسمیو,کارگزاری پیشرو اکسیر,اعتبار کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو آنلاین,کارگزاری بینش پیشرو,کارگزاری پیشرو پلاس,کارگزاری پیشرو تامین پوشش,پشتیبانی کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو تبریز,ثبت نام کارگزاری پیشرو,دانلود کارگزاری پیشرو,رتبه کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو زنجان,سایت کارگزاری پیشرو,شرکت کارگزاری پیشرو,شماره کارگزاری پیشرو,کارگزاری مفید صندوق پیشرو,صندوق کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو قم,کارگزاری پیشرو کالا,کارگزاری پیشرو مشهد,کارگزاری پیشرو مفید,صندوق کارگزاری پیشرو مفید,صندوق پیشرو کارگزاری مفید چیست,حساب پیشرو کارگزاری مفید,سود صندوق پیشرو کارگزاری مفید,نصب کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو ورود, نویسنده : پیشرو pishrobroker1 بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 9:03

بورس تهران اولین روز کاری هفته را همچنان در محدوده منفی آغاز کرد و با فشار عرضه‌ها مواجه شد که ریزش نماگرهای اصلی بازار سهام را به دنبال داشت. شاخص کل با افت ۱۱،۸۷۵ واحدی (معادل ۰.۷۴ درصد) با ثبت عدد یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی فاصله زیادی با از دست دادن این ابرکانال مهم ندارد. شاخص کل هم‌وزن که نماینده سهام کوچکتر بازار است، نیز شرایط به مراتب بدتری داشت و با افت ۱.۶۲ درصدی همراه شد.

ارزش معاملات خرد سهام در روز کاری گذشته به کانال ۷ هزار میلیارد تومانی سقوط کرد و در نهایت عدد ۷،۲۷۴ میلیارد تومانی را به ثبت رساند. در بین صنایع خودرو و قطعات، املاک و مستغلات و فلزات اساسی و در بین نمادها کرمان، خودرو و خگستر بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

در روز شنبه، شاهد ادامه خروج پول اشخاص حقیقی از بازار سهام بودیم. به مانند آخر هفته حدود ۱،۲۳۷ ميليارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد و یک خروج پول بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دیگر را شاهد بودیم. که بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای فزر و آسیاتک بود. حقوقی‌ها هم بیشترین خالص خرید را در نمادهای شپنا و شبندر داشتند.

سید احسان خاندوزی در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: با غلبه بر مقاومت‌ها و همچنین شناسایی اموال و املاک دولتی بیش از ۷۰ درصد به اموال شناسایی شده اضافه‌ شده و امروز بیش از یک میلیون املاک و مستغلات شناسایی شده دولتی داریم. بخشی از املاک و مستغلات غیرمولد دولتی که به فروش نمی‌رسند را می‌توان با تبدیل به واحدهای سرمایه‌گذاری و فروش یونیت‌های سرمایه‌گذاری به مردم سراسر کشور، اجاره داد و آن دارائی را مولد کرد.

سخنگوی دولت: با وجود مشکلات متعدد و اجرای سیاست مردمی سازی توزیع یارانه‌ها و ارز ترجیحی، رشد اقتصادی کشور به بالای پنج درصد رسیده‌است.

رئیس سازمان بورس: به دلیل تمرکز و ناهمگن بودن ارزش بازار ناشران حاضر در فرابورس، نیاز دسترسی به شاخص‌های متنوع‌تر از جنس شاخص‌های هم وزن وجود داشت که با تصمیم کمیته شاخص، این اتفاق رخ داد و طی روزهای آتی این سه شاخص جدید به فرابورس اضافه می‌شود.

مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران: از نخستین روز هفته جاری، حداقل ارزش مبنا در نماد‌های معاملاتی و حداقل ارزش هر سفارش خرید از طریق سامانه معاملات برخط در بازار پایه فرابورس ایران تغییر می‌کند.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۵ بهمن ماه با افزایش جزئی نسبت به هفته قبل، ۲۱.۰۵ درصد شد./ تسنیم

مدیرعامل سایپا: ۵۰ دستگاه پی ۹۰، تولید شده است و نخستین نمونه این خودرو در دهه فجر امسال در شرکت پارس خودرو رونمایی خواهد شد. تا پایان سال ۱۰۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد و تولید آن را در سال آینده به روزانه ۱۰۰ دستگاه خواهیم رساند.

روابط عمومی شرکت ایران‌خودرو:  ۵ هزار دستگاه خودروی دنا پلاس دستی عرضه شده در بورس کالا که قرار بود ۲۷ اسفند ماه به دست خریداران برسد، ۵۰ زودتر از موعد تحویل درج شده در اطلاعیه عرضه، در حال تحویل به خریدارن دنا از بورس کالا است./سنا

سخنگوی شورای نگهبان: لایحه «الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای» توسط شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و خلاف قانون اساسی و شرع شناخته نشد.

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال به ارزش کل پایه ۲۳ هزار و ۸۶۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۵۰۰ ریال، به صورت ۲۰ درصد نقد و بقیه اقساط، طی۶ سال با فاصله هر قسط ۶ماه و مدت تنفس یک‌ساله در فرابورس عرضه خواهد شد.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران: به دنبال اعلام دغدغه‌های فولادسازان پیرامون نرخ گاز و برق در بودجه سال آینده مجلس با عدم افزایش ضریب نرخ گاز فولاد در بودجه ۱۴۰۲، به‌صورت کلی موافقت کرده است.

 

 

کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو بورس کالا,کارگزاری پیشرو اصفهان,کارگزاری پیشرو اندیشه,کارگزاری پیشرو اختیار معامله,کارگزاری پیشرو ابگو,کارگزاری پیشرو شعبه قم,کارگزاری پیشرو شیراز,کارگزاری پیشرو رشت,کارگزاری پیشرو رسمیو,کارگزاری پیشرو اکسیر,اعتبار کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو آنلاین,کارگزاری بینش پیشرو,کارگزاری پیشرو پلاس,کارگزاری پیشرو تامین پوشش,پشتیبانی کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو تبریز,ثبت نام کارگزاری پیشرو,دانلود کارگزاری پیشرو,رتبه کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو زنجان,سایت کارگزاری پیشرو,شرکت کارگزاری پیشرو,شماره کارگزاری پیشرو,کارگزاری مفید صندوق پیشرو,صندوق کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو قم,کارگزاری پیشرو کالا,کارگزاری پیشرو مشهد,کارگزاری پیشرو مفید,صندوق کارگزاری پیشرو مفید,صندوق پیشرو کارگزاری مفید چیست,حساب پیشرو کارگزاری مفید,سود صندوق پیشرو کارگزاری مفید,نصب کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو ورود

پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو...
ما را در سایت پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو دنبال می کنید

برچسب : کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو بورس کالا,کارگزاری پیشرو اصفهان,کارگزاری پیشرو اندیشه,کارگزاری پیشرو اختیار معامله,کارگزاری پیشرو ابگو,کارگزاری پیشرو شعبه قم,کارگزاری پیشرو شیراز,کارگزاری پیشرو رشت,کارگزاری پیشرو رسمیو,کارگزاری پیشرو اکسیر,اعتبار کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو آنلاین,کارگزاری بینش پیشرو,کارگزاری پیشرو پلاس,کارگزاری پیشرو تامین پوشش,پشتیبانی کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو تبریز,ثبت نام کارگزاری پیشرو,دانلود کارگزاری پیشرو,رتبه کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو زنجان,سایت کارگزاری پیشرو,شرکت کارگزاری پیشرو,شماره کارگزاری پیشرو,کارگزاری مفید صندوق پیشرو,صندوق کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو قم,کارگزاری پیشرو کالا,کارگزاری پیشرو مشهد,کارگزاری پیشرو مفید,صندوق کارگزاری پیشرو مفید,صندوق پیشرو کارگزاری مفید چیست,حساب پیشرو کارگزاری مفید,سود صندوق پیشرو کارگزاری مفید,نصب کارگزاری پیشرو,کارگزاری پیشرو ورود, نویسنده : پیشرو pishrobroker1 بازدید : 96 تاريخ : 10 بهمن 1401 ساعت: 9:54

1401/11/09

#شاملا    افزایش نرخ فروش محصول سولفات سدیم در بورس کال

#فاذر   اعلام اطلاعات نقل و انتقال بلوکی سـهام مدیریتی شرکت صنایع آذرآب به تعداد 4775012018 سهم معادل26.23 درصد از سـهام شرکت صنایع آذرآب که توسط کارگزاري بانک کشاورزي (طبق شرایط اعلامی) و به قیمت هر سهم 1.562 قطعی شد.

#حفارس   حمل25هزار تن نهاده کشاورزي آبیک

#کباده   واریز مبلغ 2 میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب صرافی و مابقی مبلغ در قالب چک بانکی بعد از تحویل ماشین آلات به گمرك عربی پرداخت می گردد

#شسم   واگذاری 9/05 درصد از سهام شرکت مدیریت تالار ایرانیان به قیمت 38598189

#دالبر   افزایش نرخ برخی از محصولات

#خبهمن   توثیق یا فک رهن دارایی ها

#کتوسعه   - قراردادخریدکفپوش توسط شهرداري منطقه20تهران به قیمت 91226220755

 

 

جهت ثبت نام در کارگزاری پیشرو و اخذ کد معاملاتی الگوریتمی از اینجا اقدام کنید

 

کارگزاری پیشرو تنها ارایه دهنده پنل معاملاتی الگوریتمی امید پلاس  به افراد حقیقی در بورس ایران

 


 

 

پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو...
ما را در سایت پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو دنبال می کنید

برچسب : کارگزاری پیشرو , اخبار کدال بورس ایران, الگوریتمی امید پلاس, نویسنده : پیشرو pishrobroker1 بازدید : 83 تاريخ : دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 8:50

عرضه اختیار آتی صندوق طلا در بورس کالا

تاریخ عرضه:دوشنبه ۱۰بهمن۱۴۰۱

تاریخ سررسید:۲۱ فروردین۱۴۰۲

جزئیات:مبتنی بر قراردادهای آتی سرمایه گذاری صندوق پشتوانه طلای لوتوس

سقف مجازموقعیت های تعهدی باز اشخاص حقیقی وحقوقی:
۲۰۰ موقعیت در هر نماد

جهت ثبت نام در کارگزاری پیشرو و اخذ کد معاملاتی الگوریتمی از اینجا اقدام کنید

 

کارگزاری پیشرو تنها ارایه دهنده پنل معاملاتی الگوریتمی امید پلاس  به افراد حقیقی در بورس ایران

پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو...
ما را در سایت پنل الگوریتمی کارگزاری پیشرو دنبال می کنید

برچسب : عرضه اختیار آتی صندوق طلا در بورس کالا, نویسنده : پیشرو pishrobroker1 بازدید : 71 تاريخ : دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 8:46